fel fot forst

kom vi i kontakt med varandra pa fel satt, jag tycker att det blev fel satt men jag vet inte vad du tycker? ar jag bara den forsta over seas eller? jag far bara tunghafta sa fort du ar nara, du far mig att snubbla samtidigt som jag redan ligger pa marken och splattrar. du maste ju tror att jag ar precis som alla andra och en manad fran dig kommer att vara for lange. om an det bara ar ett leende sa lever jag sa lange pa det, bara jag vet att jag kommer att fa se dig le igen bryr jag mig inte men jag vet inte vad det nya aret har att komma med och for varje dag ar dagen nar jag lamnar landet narmare. hur kanner du, kommer du att kanna igen mig, kommer jag att fa sig dig igen...kommer DU att se mig? jag har alltid din rost och din musik men det ar speciellt, vad ar for dig speciellt? jag vill att du ska komma ihag mig som jag kommer att komma ihag dig. det forsta ogonkastet...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback