sista for iar

bara att lyssna, bara se bara fa dom dar korta ogonblicken som bara blaser bort mig till en annan tid och dromvarld. jag tog mig till sans och nar jag val gjorde det sa var det inte sa farligt och jag fick ut natt av det aven men vad pagar har egentligen? ar det bara besattheten, ar det bara som alla andra eller vad ar detta. vet fans att han ar med dar, skulle det vara full proppat dar da? hur ska jag alltid kunna halla kavr dess ogonblick inom mig for att fa ett leende pa lapparna...hur kan han skilja pa fans och vanlig personer nar vi mots genom motsats satt? saknad och oro overen manad, trodde var natt annat...spanning och forvantan men om jag har fel? det var sista gangen pa detta ar igar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback