Premiär *2

Då har ju faktiskt sommaren kommit tillbaka till Piteå ingen: ) och som tidigare har den skapa en polkagris på min hud som går i färgerna vitt och rött. Under tiden att solen ritade på mig har jag faktiskt tagit mig tid att försöka planera Australien resan, om än det var mer jobb än jag hade väntat mig har jag ändå fått mig en bild om hur mykt jag ska hinna med under det kommande året. Premiärerna som dagen har bestått av innefattar första båtturen runt ön på trampbåten, mykt uppfriskande efter dagen på fastlandet. Som avslutning på denna vackra sommardag äter vi första middagen på den nya bryggan och tar däefter en powernap och bryggan är helt klart godkände för att sova på: ) Imorn är de måndag så de är väl dax att ta sig i säng för att ta tag i veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback