Bortkopplad från omvärlden

en veckas slutövning och det känns som att världen glömde mig i det förflutna. dock så har jag inte missat Obamas vinnst men det måste ju vara en omöjlighet. kom ju för fan på ordergivningen på slutövningen... sen mia; hur går det nu när Johan har farit? hoppas allt är bra och att du överlever, jag ringer dig i veckan men just nu håller jag på att somna sittandes skrivade vid datorn. för mykt krig tär på en när man både ska vara på Fiendens sida och på sin bataljons sida. tala om att leva ett dubbel liv: P skoj som satan har det då varit och nu är det tillbaka till så normalt liv som jag någonsin kommer att leva.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej vännen!



Det går sådär men det blir nog bättre och bättre. Måste bara sluta tycka synd om mig själv. :)



Välkommen tillbaka till verkligheten :)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback