Mannen i mitt liv

haha! igår var det fest som vanligt men när Thersese ska hämta Ingela med SAABEN så mårker hon att det är punka på vänter fram däck och då var det inte pys punka utan det var verkligen PUNKA! vi som skulle till Kalix idag och se bandy fick oss en funderare. ringer pappa och vi byter till sommardäck men vilken ängel han är. han vill att vi ska ta toyotan och kommer från Ä-byn till Boden och byter bil med mig. som sagt mannen i mitt liv, det känns verkligen att jag har inte träffat han på jätte länge fast vi är varandra nära nu. det var en annan sak i Aussi för då visste jag ju att jag inte skulle träffa han på länge men nu är de som sagt en annan sak. jag tror det är första gången jag erkänner att jag känner så. iaf då har vi ju då tagit oss till Kalix och sett Ljusdal storlosa mot Kalix i bandy. Johan Therese lillebror som står målis har vi hämtat och ska ut med oss i kväll, och ja! vi ska ut som vanligt: ) nu ska jag göra mig klar så vi kommer oss i väg någon gång... ni vet ju vem Johan är så..lamköttet mitt

Kommentarer
Postat av: Mia

Heeeej!



Haha, jasså lammköttet? Var det mört? ;)

Vi åt också lammkött i helgen, fast det lagades i en gryta av svärmor.



Stackars SAABen som fått punka, men gulliga gulliga pa som ställer upp! Superdad to the rescue!



Sköt om dig!

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback