rädda världen

...men jag miss inte hur jag skulle göra det. fan! hade världens bästa ide igår och dagen innan men när minnet är bra men j*vligt kort blir det så här. igår var det fest med bengan från skilda världar som DJ, woho! det blev lite dans, lite bråk och alltid någon som blir för full som ska slåss. någon som går hem med någon som inte var någon bra ide men det är ju lätt attvara efterklok eller hur. kul var det iaf och det blir favorit i repris ikväll men Lindahls middagen. det är en middag som en gammal militär har investerat i där all drick och mat är gratis till alla officerare som tillhör i19, Pbat.
snart ska jag även sätta betyg på mina soldater, det blir ingen kul grej det inte. skulle vilja underkänna alla för att dom är så kassa men de blir ju inte alltid som jag vill.
nu är Johan och Björn på väg att handla och ska komma hit och laga plättar...mmm! längtar som sate så nu ska jag städa undan lite och ta en powernap.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej jo det är bra med mig nu! Allt har börjat släppa och känns riktigt bra! Längtar till jul med all mat och allt annat gott! :)jag kommer nog att komma hem på lördag den 20 dec, men har inget spikat schema ännu för dec. Så är inte 100% säker. Men jag tycker absolut att vi ska försöka ses, hörde mia och johan kommer också hem under några dagar! Hoppas det gick bra ute i skogen för dig! :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback