slutet på början

då var det flyttat hela kvällen, lägenheten ser ut som ett bombnedslag. jag ska aldrig samla på mig saker säger jag bara...under bara hur länge jag kommer ihåg det. annars har helgen varit bra eftersom den började i Torsdags men att dom vrnpliktiga muckade och på det var det sprit och åter sprit!! spexet var kung om än jag hann somna där en sunde men så blir det ibland. överlevde kvällen iaf: ) resterande tiden har varit ganska lugn, men det känns som att jga har gjort massor men jag minns inte vad.
bästa bakismedicien har jag,Johan och Jonas dock kommit på... stjärtlappsåkning!!! de var bland det roligaste jag har gjort på länge, känner sig som 10 igen och inte ett bekymmer i livet. jag vill bara vara ute hela tiden och krama snön, finns de nått bättre än snö alltså?? jag tror verkligen inte det!
kommer sakna Therese grymt mykt men de är nog dax jag lär mig vara sj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback