tillbaka men sover snart bort mitt liv

Powernap vet jag ursprungligen kommer från det militära men det är för att hålla uppe stridsvärdet under krig men tydligen är mitt liv ett krig nu...mot sovandet: ) gäspar och så fort jag får tillfälle sover jag förhoppningsvis blir det ändring på det nu när jag har fått helg.
det jag ser fram emot nu grymt mykt är min och Martinas resa till England, kommer att bli så skönt att komma bort och att det braa är jag och hon kommer att vara nått nytt.
jobbet skulle jag kunna stoppa upp i röven på någon nu för det är så tråkigt med remi. all materiel ska vårdas och lämnas in, lokaler ska städas och jag måste flytta alla mina saker till en annan kasern. bara städ och tråkigheter. snart drar väl muckfesterna igång men under tiden vet jag inte vad jag har som sporre.
Therses har fått jobbet i vemdqalen nu vilket innebär att hon flyttar dit och jag blir sj i lägenheten. det kommer att blir så tråkigt och så tomt.
förraveckan hade jag min först fotbollsträningen vilket var ovant men jag tror det blir fotboll till sommaren, saknat den grymt mykt.
nu får vi se om det blir utgång eller vad vi ska hitta på ikväll: )

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack, du är så gullig som peppar mig! Det blir faktiskt bättre! Nu kan vi prata via sms också så då vet jag ju att han har det bra :)



Det låter ju HUR spännande som helst! Du får uppdatera mig mer över telefon ;)



POK

/Mia

Postat av: Mia

Kom på, om du och martina åker till England, betyder det att du är hemma över jul då? :D



Kram

2008-11-13 @ 19:47:16
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback