UTMANINGEN

va roligt att vakna upp en bakis morgon med en utmaning dessutom har jag fått veta att Annelie kommer hem under Jul och nyår vilket gjorde mig mycket glad. sj kommer jag dock vara ensam under julen. mamma i Indien, pappa i fjällen och Martina jobbar. det var ju dock inte meningen att jag skulle vara hemma så blev så. jag är inte bitter, haha! jag och martina tar våran jul en vecka i förväg ist. åker till London och ser fotboll, julen kan inte blir mycket bättre: )
igår natt när vi kom hem kom jag på en sån bra ide, jag skulle göra hemmagjord glass för att ha nu på morgonen och det gick ju bra förutom att jag lämnade skeden i bunken men ingen är väl perfekt. vissa har bara lite otur när dom tänker.
igår lunchade jag och Thersese med Kn "Gussen" "Lunkan", måste ju vara en bland dom roligaste männiksor på denna jord. han kommer förövringt följa upp mig till veckan vilket kommer att bli roligt. iaf sa han någonting som jag ska utnyttja i framtiden i ett sånt till fälle när du måste ta en soldat åt sidan. då frågar man om denna bara är dumi huvudet eller driver med en... driva med en officer är ju inte särskillt smart så efter mycket om och men kan du få soldaten att sj erkänna att denna är dum i huvudet genom att använda den fråga, haha!

som vanligt så brukar det alltid hända saker som du inte riktigt planert när man blir lite på fyllen och igår var inget undantag det var bara ett lite annorlunda snesteg om man kan säga så. jag lovade nämligen trånfors tränare att jag skulle komma och träna på Tisdag... det var ju som sagt inte planert men det kanske kan bli kul. vi får väl se hur det går: ) så går det då man inte tänker sig för


Regler:

  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

När jag är bakis stiger jag upp tidigt och bakar för att sen lägga mig ner och dö vid ett tiden


När jag gick i 5:an under vintern trodde jag att jag var lika hård som en skoter, vilket innebar att jag än en gång hade otur när jag tänkte... "klarar skoterna det, klarar jag det" följderna av detta var en bruten högerarm... tur snowboard sesongen försvann veckan efter.


Konstigt nog har jag en tendens att vara efterklok, eller bara lite smartare än innan.


Bra på att minnas ansikten, kass på namn.


Dålig på att komma på saker om mig själv när det gäller utmaningar: P


Kass på att återberätta roliga saker, historier och beskriva saker.


Lät mig förälskas i en guitarrist på andra sidan jorden, pojken "nextdoor", TV kändisen, någon jag aldrig kan få, far till mitt barn, modellen, den perfekta, den otrogna, den jag aldrig kommer att glömma, någon jag inte minns längre, släktingen, min utmaning och mig själv...


MIA


ANNELIE


sen känner jag ingen mer som bloggar


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej!! Det lät ju inte alls å roligt att vara själv på jul!! Det går ju inte...såg att du skulle till London, jag, annelie, annelies syster och Johans kusin ska dit första helgen i dec...shoppa och gå på någon teater/musikal eller nåt! Kul! Ingen fotboll för våran del :)

Kram på dig! Tänker på dig och Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback