Vuxenpoäng

men den här är fan inte rolig!! sätta betyg på soldater som jag under drygt 3månaders tid har lärt känna bättre än dom som utbildat dom i 11månader. tala om bajsmacka...
jag som fortfarande bara befinner mig i 16års ålder hur 17 har dom tänkt sig det här... jag tänker och tänker men kommer inte så långt. annars längtar jag tills mina kvällstjänster och all övertid osm jag får tar slut så jag kan börja träna fotboll. hann på en träning och sen blev det uppehåll fram tills på torsdag: ) längtar som sate. det verkar inte vara de roligaste laget men jag får ju då rulla på bollen iaf. nu blir de sängdax så jag kan ta morgondagen med storm, haha!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för att du är så gullig och peppar mig! Du är guld värd! Visst vet du det!?



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback