Wakeupcall på hög nivå..

vaknat ett antal gången under den här morgonen men att jag skulle falla ur soffan vid 21 års ålder det trodde jag inte men så blir det. gårdagen var ett lyckat drag om är det tog ett tag för oss att komma igång och ännu längre för alla andra men natten är ung så morgonen var mykt bra. nu sitter vi i soffan och leker bakis som vanligt, fått i mig kaffe och salt så inte mg emot. efterfesten innehöll lite indiana jones eller nå koreans karate, vet inte riktigt vad dom höll på med samt att batman var på besök och slalom på morgonen därav fallet från soffan.
nu gryllar det dock ganska friskt i mitt huvud. "I'm back" helt enkelt, nu ska vi bara ta oss genom resten av livet, haha! lever loppan och aldrig har jag varit lyckligare: ) men lycka på fyllan brukar inte alltid betyda samma sak när du vaknar upp dagen efter och konsekvenserna tittar fram.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback