Bor på soffan

Då befinner man sig i Mästa nära huvudstaden och nära min Mia: ) det blev bara 3 timmars sömn i natt så det kommer att bli en tidig kväll...ditt fel Björn! jag och mia, datanörden ett och två sitter vid varsin datorn och mummlar på men så blir det ibland. Nu tänder mia ljus och förbereder kvällsfika tills Johan kommer hem efter träningen, när man skriver om trollen. Imorn ska jag träffa mina gamla lumpar polare eftersom jag missade våran återträff för att jag krigade i Boden och på det blir det nog en hel del sprit. men bara för att påbörja för lördagen för då bär det av till Ljusdal för att hälsa på Therese hemma och se innebandy samt lite sprit på det. känns som att den här helgen kan inte bli annat än bra. sen blir det väl lite shopping på det hela också så då kommer jag alltid plus med nått hem om än det går minus på ett annat ställe...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback