mår som man förtjänar idag

sam sagt, denna dagen efter varför detta usla tillståd. men det är väl för att man ska få sig en tankeställare och inte dricka så mycket nästa gång men jag har en tendens att glömma bort hur jag mår dagen efter när jag sitter med alkoholen upp till öronen helgen där efter.
fotbollen igår då, den var bra för att båda lagen saknade spelare men snäll Elmander kan du börja pricka målet någon gång!! tack det vore snällt. efter mat, vin och fotboll hos Johan bar det ut för att göra Boden stad osäker,haha! bokstavligen, jag skjutsade Johan på sadeln ner till Bodensia och det gick väl ganska rakt iaf, tur ingen eller inget var ivägen: P det blev dock en tidig kväll eftersom jag var upp 7 igår mosche och så somnade jag som vanligt i soffan. det var mysigt men följden av det är att det kommer inte att bli många knop idag. jag kommer förmodligen sitta framför min dator och fortsätta min uppdatering av världen.

lev och må (jag har lite problem med det idag)


Kommentarer
Postat av: Mia

Stackare! Men duktig som uppdaterar!

PoK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback