Oron i magen

Kompani festen sitter i sig hela dagen idag, somnat vid skrivbordet 2 gånger idag och sen blev det en middgaslur när jag kom hem...skönt. den perfekta övningen idag då så dom skulle få tillbaka lite för att dom drack igår blev fiasko. redan löpningen dit gjorde dom mig besviken, in i bassängen och dagen går bara utför. nu är dom borta från boden men min dåliga magkänsla sitter fortfarande kvar och jag kan inte sätta huvudet på vad det är som är fel...
men nu är det ledigt imorn så vi får väl hoppas att det släpper annars blir det jobbigt i helgen. 
Jag sitter nu men min sjuka sambo och försöker titta på TV, inte riktigt min påse men men

nu ska jag spela nån låt för den sjuke san lockar sängen 

Kommentarer
Postat av: Mia

Babe, du har en utmaning att hämta i min blogg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback