Söndag en Tisdag

idag har jag Söndag vilket är lite konstrigt eftersom att det är Tisdage men så blir det när man är ledig. under min lilla ledighet nu har ja sett till att pimpat upp saaben till vinter bil (satt på vinterdäcken) men det var lättare sagt än gjort. eftersom bilen har varit avställd sen farmor inte kunde köra längre och jag aldrig har nyttjat den under vinter kan jag säga att däcken har suttit ett par år och satt gjorde dom. skam den som ger sig säger jag bara: ) till slut efter mycket om och men blev vi klara.

gårdagen var även en händelserik dag för jag har äntligen klippt mig. det är någonting soom har varit på tavlan sen jag kom hem från Australien men det har helt enkelt inte blivit av. nu fick jag nog och gick på dropp in vilket var ett lyckat drag. bilder kommer väl någon gång i framtiden...som alltid: )

till veckan kommer vi att åka ut på övning tillsammans med Finland och Norge så då får vi se om jag överlever det annars ser ni det i dödsanonsen...skojja bara: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback