Till dig Mia!

som sagt nu ska vi se om jag fixar det här.. jag ska alltså skriva vad jag håller på med under dagarna men jag tycker vi börjar med idag och där efter får vi se hur det går...
idag vaknade jag i min säng för en gångs skull... haha! det lät ju inte som det skulle, jag har en tendens att somna på soffa när jag är ledig dagen efter men så var fallet inte i morsche. där efter var jag packåsna till Therses till bussen på I19 eftersom att hon inte ska bära tungt. therese hjärta har flippat lite efter sista ingreppet så hon mår inte så bra. hon är iaf i sthlm för att välkomna hennes släkt nästa generations förstfödda, en kort med tjock en tydligen.
sj blev jag less på boden för ett tag och for till luleå, shoppade och tog en kaffe med lite folk. blev dock less på luleå ganska fort så då for jag hem till boden igen. boden är hem nu bara så du vet, det är verkligen HEM: ) efter det har jag suttit framför datorn för när jag kom hem hade jag fått lösenorden till internet uppkoppligen. bästa på länge! jag kan för guds skulle inte fatta hur jag klarat mig utan internet.
vad som annars är nytt är att jag ska göra en till tatuering, ska bara boka tid så ska jag fixa det. längtar som sate... den ska sitta ovanför fotknölen. du vet hur alla tatuerar romerska siffror och kina tecken och då fick jag en snille blixt, jag ska skriva mitt person nummer med runor eftersom det är ju svensk historia. jag är ju svensk så varför ska jag ha grekiska skrivet på mig, liknar ju ingenting. jag vet inte om det var unikt med jag vet då ingen som har det iaf. är jag verkligen lika knäpp som jag låter?
så där ja, jag skulle kunna fortsätta men det får räcka så för idag. som sagt mia de här är till dig, ska skriva lite mer formellt nästa gång men nu är jag igång iaf. läs och må


vi hörs, saknar dig


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh va kul det var att läsa! Även om jag pratade med dig nyss :) Jag har verkligen saknat dig! Det där med runor har jag aldrig hört någon som har, det lät ju som en jättebra idé! Blir kul om vi ses! Förtsätt med uppdateringarna nu ;P



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback