trött så att ögonen faller sönder

det blev en lång söndag, flyget hem till Kallax var 1timme försent och då var det ju redan sent tyckte jag att komma hem vid halv ett men nu blev det stracks före två. det var länge sen jag var så trött, halv sovit hela vägen mellan Ljusdal och Gävla därefter till Arlanda och upp till Kallax. som tur hade jag ängeln Sebbas som kom och hämtade mig, märktes att vi inte träffats på ett tag så det fanns mycket att ta igen: ) gamla bubblan har dock fått en liten smäll så den är lite sned men ingenting som inte matchar in på mig: )
i stockholm blev det ett litet fiasko eftersom jag inte träffade varken Erik, Peter eller Anbackan men jag fick desto mer till med Mia så jag klagar verkligen inte. det var nog bara bra för mig att ta de lite lungt en helg. Ljusdal sen blev det lite mer action, det blev lite av en språngmatch men jag trivdes med sällskapet så det gör mig ingenting...smygfysar bara lite grann: )
dagen har bestått av löpning och lite krig vilket var mycket uppskattat av soldaterna och jag fick ett leende på läpparna även. dom springer omkring som nå små illrar som varken vet in eller ut. haha! sen ler jag lite extra eftersom jag har en perfekt övning för dom på Torsdag. vi kommer nämligen att ha kompanifest på Onsdag vilket innebär att soldaterna kommer att vara mer bakis än vanligt, vilket innebär att dom kommer att vara mer än bara värdelösa. spaning kommer nämligen att ha vattenfys och då fick jag inte mina soldater med dom.haha! kommer att vara så nöjd på Torsdag morgon när jag kläcker det. dom kommer verkligen inte att gilla mig nå mer efter det men va fan...fatta vilka blickar. jag längtar fan mer till Torsdags morgon än Onsdag kväll. nu är det kväll för mig så det blir torsdag fortare

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack själv! Det var jättemysigt att ha dig här. Hoppas att det inte dröjer lika länge tills nästa gång :D Så hoppas jat att jag får läsa om vad du håller på med så jag kan hålla mig uppdaterad :D

Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback