en vecka av PMS

i veckan har jag bara längtat efter min ledighet så den har varit så låååång den här veckan. sen så har utbildningen bara bestått av skyddsvakt tjosan, dock är de deras huvuduppgift men de är så tråkigt!!! efter att dagen på jobbet har tagit slut har även jag varit helt knäckt och jag fattar inte varför men jag har somnat på soffan nästan varje dag efter jobbet, de är inte likt mig. nu har jag dock gått på ledighet, fast kommer att tillbringa min fritid på jobbet eftersom dom kommer att genomföra sin baskermarsch i 3dagar nu, de påbörjas om någon timme:P hehe! F är fortfarande nere i södra sverige på övning och börjar kännas nått...men jag vet inte vad. om de faktiskt är så att jag saknar har eller om de umgänget... tål att funderas på... har även tagit beslutet att jag kommer att gå på kadettbalen om 10veckor så än en gång i mitt liv ska man på med en balklänning, förhoppningsvis blir utgången av den här balen bättre än den förra dock är de svårt att överskrida den. under veckan har även P och K gjort slut vilket är tråkigt men de blir så när den ena inte kan leverera... fick även just ett sms och A´s pappa har i går natt somnat in efter att fått diagnosen skelettcancer förra veckan så nu bubblar de upp i släkten och familjen. kanske inte blir så roligt att vara ledig iaf. hade planerat att spenader mesta del av tiden i boden och försöka träna lite fotboll men de synar jag. ser dock fram emot A´s hemkomst från Indien om en vecka och sen kommer A(nr 2) snart hem från USA: ) saknat er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback