första steget gånger 3

dagen till ära, från idag är jag ledig i 2 hela veckor. trodde de skulle kännas som en evighet men jag lovar att jag kommer att tycka att lovet är för kort. tränat fotboll med trångfors ikväll på storplan och jag älskar de!! de var de roligaste jag gjort på länge och... nä jag vet inte hur mykt jag längar tills imorn när jag ska spela 2ggr på en dag: ) hihi!!! sen har jag gjort en sak till och de är att jag har nog insett att jag saknar F. han har nu varit på övning i en vecka och när jag pratade med han idag ville jag bara att de skulle vara onsdag... i går natt gick A´s pappa bort vilket kommer att begränsa mitt lov också men de gäller att vara effektiv så jag hinner med så mykt som möjligt. känns som att livet har lite mer att erbjuda än förra veckan när allt bara inte ville som jag. M nu är de bara några timmar så välkomnar jag dig till klubben för 22åringar... hur känns de att ha left bästa året i ditt liv. (de är någonting jag fått från aussi, men jag minns inte vem som sagt de...för ovanlighetens skull:P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jo livet känns heeeelt annorlnda nu. Det hände verkligen någonting där natten mellan måndag och tisdag ;) Skämt åsido så mår jag prima. Påsklov och jättehärlig väder. Snö känns väldigt långt borta just nu, här plockas sommarkläderna fram och allt va fodrat heter ha fått flytta till en låda i förrådet :D Hur är det med dig? Jag läser ju att du får en del isikter!?



Sköt om dig babe!

Stor Kram!

2009-04-10 @ 10:15:38
Postat av: Mia

Oj, det var jag som skrev :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback