livet på utsidan

för att de ska finnas en utsida måste de finnas en insida och dessa måste uppfylla vissa kriterier för att räknas in i kategorierna. dessa kriterier är de vi, människan som bestämmer... - från p3 idag, jag fattar ingenting men kände ändå att de var väl som sanning.

idag är de 1 vecka kvar på ledigheten och jag har fortfarande onsdag, mitt i veckan vilket innebär att de kommer att blir jobbigt för mig när jag kommer på jobbet till veckan för de är förmodligen ingen dag som kommer att stämma överens med verkligenheten. helgen har jag spenaderat med F på stugan och kört skoter, i kåbban och åkt snowboard och tydligen är vi officiellt ett par nu sen igår kväll. man kanske är de men tanke på hur mykt tid vi spenderar med varandra och saker vi göra men de är som att fortfarande kan jag inte släppa att jag ska inte ha ngn P-vän nu. de passar inte in i mitt liv just nu men de blir ju tydligen inte alltid som man tänkt. jag vill som inte säga till folk att jag är i ett förhållande, men varför vill jag inte de? är de för att jag vill vara öppen för förslag eller för att alla som jag känner, känner mig som ngn som inta har ett längre och mer seriöst förhållande? bra fråga och jag kan inte svara på den så vem ska då kunna göra de... då har man gått och blivit me pojkvän då, då måste jag väl börja agera som en flickvän då...


Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen till klubben ;)



Kram M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback