opps!

nu var de ett tag sen igen... tala om att jag tappar tiden hela tiden, ingen aning om vad de är för dag, vad är är för vecka eller vad tiden är. kom på att jag blivit gamal och snart borde dö för att inte skada jorden tellus allt för mykt med mig tid... haha! vill inte vara här samtidigt som jag inte vet vart jag annars skulle vara. planerar och planerar men tycker aldrig att de händer någonting. skulle ha gjort de, men hann inte med de andra och sen blir jag bara less i slutänadan och ingenting blir av...
idag har jag målat sänggavel och tv bänken som jag och pappa snickrade ihop under påsken men jag tror jag målade mer på mig sj. ni kan ju gissa vad de blev för färg...: P svart som allting annat men fint blev de, nu ska de bara torka och sen ska vi sätta upp de til helgen. jag börjar verkligen bosätta mig här i Boden nu och i lägenheten. i helgen har jag varit i storPiteå och hälsat på. träffade alla dom gamla godingarna men de var verkligen som om ingenting hänt sen gymnasiet, trevligt på ett sätt men lite tragiskt...lr? jag kanske inte ska uttrycka mig men jag vill verkligen inte tillbaka. så mykt som började cirkulera i huvudet vill jag inte ha igen, en gång i livet får räcka.
valborg nästa då... vad ska då planeras som aldrig kommer att hända?!? vi får väl vänta och se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback