AHHHH!

imorn gäller de, simtest!! 400m klarar jag nog utan problem men då var de den där j*vla dockan som jag ska hämta på botten och boxsera. hata vatten säger jag bara men de är bara ge sig f*n på att jag ska klara de.

fast än vi har tråkig utbildning nu på jobbet känns de som att jag har haft en bra dag. planerat och genomfört övningar utan några större problem...varit på gymmet och kände ingen större ilska när jag missar nyckalhålet, fastnar i dörren, missar hatthyllan och sparkar i stolen för att jag missade lysknappen. en vanlig dag skulle jag förmodligen blivit väldigt upprörd men inte idag: ) och de bästa av allt, grädden på moset... fått ett mail av M som kommer att komma upp till norr inom en snar framtid. längtar som F A N !!! nu gäller det bara att komma ner på jorden för min del: )

nog svenska?


Kommentarer
Postat av: Mia

Det måste vara teet som fått dig lugn :) Jag ska hålla alla mina tummar för dig imorgon!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback