!¤%*?#!... är över nu

taggningen inför första testet är ett avslutat kapitel efter genomförandet idag. det gick över förväntan på BEEP - och multitestet men insåg snabbt att det var inte de som var de avgörande för att jag ska ta mig in på skolan, de har med MHS och CTI proven att göra. MHS är försvarsmaktens version av hörskoleprovet vilket innebär att det gick kasst(!) de var helt enkelt för länge sen jag satt och konsentrerade mig på bokstäver och siffror under så lång tid. efter denna stora prestation av mig (tycker jag iaf) skulle CTI provet genomföras vilket är ett självuppskattningsprov. kör man på de passa du helt enkelt inte att jobba inom försvasmakten - svart på vitt!!! sen när man tror att de är klart och man ska kunna slappna av släpper dom bomben (!) dvs hur många platser de finns på dom olika inriktningarna och hur många som sökt. 9 plaster och 64 sökande, de kunde dom ju ha sagt innan man genomförde testerna och sluppit nervositeten... de är helt enkelt bara hoppas på de bästa och hoppas att dom inte skrattar åt en när dom tittar på provresultaten: P nu lämnar vi de och blickar framåt. isvak imorn om de inte är över -20grader och vem tror ni kommer att vara föregångsman (kvinna) joo...JAG! kul - ja men kallt! blir inte de av blir de strid: ) nu har jag varit utan soldater i 2dagar och jag saknar att jobba med dom men efter en hel dag imorn och kvällen kommer jag nog vara mättad ett tag: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback