Första kärleken

inte lika bra morgon som igår, ont i ruggen å magen, känner hur jag bitit mig i kinden under natten och spänt mig vilket innebär att jag inte sovit många timmar samt ångesten för att jag legat och dragit mig till störtloppet skulle börja. sen så blir det inget störtlopp förrän 15.00. BESVIKEN!!! sen kanske de inte ens blir nått då för att de snöat så mykt.
fastnade därför framför datorn och lusläser aftonbladet när jag hittade det där:

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article4212141.ab

de är en undersökning om första kärleken, att man ska undvika den för att glömmer man den inte blir man aldrig lyckig med någon annan. dom anser att om man har en passionerat, bra första förhållande med sin första kärlek kommer andra ha svårt att överträffa de, men jag kan försäkra folk om att de har inte de med att göra utan de har med personen som du blir kär i. "kärleken fastnar lika fort på en lilja som på en lort". vilket i sin tur innebär att det är inte förhållande till din första kärlek du inte kan komma över utan de är personen som du är kär i. förhållande kan vara de sämsta någonsin men ändå kan du inte glömma "den första"...

fått ett lite ryck nu igår kväll så nu är de målat en hel del i lägenheten och den börjar ta form och färg vilket glädjer mig, fått så mykt idèer att jag vet inte vart jag ska göra av dom, måste bara hitta rätt saker så jag kan förverkliga dom, längtar. de får dock vänta ett tag nu eftersom de kommer ett par häktiska veckor nu på jobbet och tester inför skolan i höst.

fått ett nytt smeknamn även...krigsblomman från Piteå,haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback