haha!

bollen är i min hand, trodde inte en dag som börjar med tvätt 7 på morgonen kunde ha en sån bra utveckligenskurva. de här kan jag leva på länge, jag vet att jag inte skulle gå in i de här igen men om jag inte gör de så vet jag ju inte... tänk om, tänk om. jag klara inte av att ha de i min åtanke. då får jag må piss igen, bara sjunka genom jorden och inte klara av att möta hans blick, skämmas så mykt för att jag tror han kan läsa mina tankar. att han ger min bollen är säkert en baktanke i en av alla hans lekar som jag ingenting förstår av, tror jag har den men med en pickosekund vänder de lika fort.
om jag då inte skulle ta dom här tillfällena i akt skulle jag aldrig få känna den här vinnarkänslan, den känslan som gör att vi växer lite grann och ser fram emot vad som händer här näst. man kan nästa rädda hela världen från en världkatastrof och om än den bara vara ett tag är de värt de....bättre älska och förlora än aldrig älskat, brukar man ju säga hoppas bara de räcker i mitt fall

Kommentarer
Postat av: Mia

Okej, vilken dålig timing haha! Men självklart kan vi träffas och fika. Jag tar mig tid!



Jag tycker du ska sluta tänka så mycket och bara låta dig dras in och vara lycklig. Du vet inte hur framtiden ser ut men lev för att vara glad och må bra i nuet.



Kramar darling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback