hur svårt ska de vara

de var tydligen väldigt enkelt: ) hihi! från de att de känns som att de blir verkligen inte bättre än så här dyker småsaker upp som lyser upp vardagen och allt blev helt plötsligt så enkelt. varför göra de svårare än vad de är, visst att de kan gå fel, de kan verkligen gå jätte fel men vem tänker på de om 100år. om man bara alltid kunde tänka på de viset. F som jag träffade förra helgen och nu igår de sa bara pladask och allt var så natruligt. inga konstpauser, inga felsteg och bara klick så var de inte svårare än så. om jag bara nu kan hålla mig på torr mark och inte flyga iväg och sen dimpa ner som stene i vattnet. framför allt inte se framåt för han kanske ska iväg under en lång tid inom en snar framtid...
men livet leker och snart är de sportlov vilket betyder att sthlm here i come: ) saknat storstaden nu ett tag... skogen har ett fast tag om mig: P hehe! nu ska jag iväg och inte analysera utan leva upp till de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback