ny tändning

fredag den 13 tog jag mig genom utan några strörre förluster förutom att jag trodde de var torsdag så jag hade missat en dag under veckan med de gör inte mig någonting, de blev ju helg snabbare pga de: ) på de blev de sen en spontan fest hos AA ( såg juat att de där var inga bra initialer, haha!) träffade dom gammla goda och några nya ansikten vilket alltid är trevligt. spelade lite spel och helt plötsligt var klockan 3, ingen hade ens en tanke på de men de gör mig ingenting att de inte blev någon utgång. dock slår de ganska bra tillbaka på en när man sitter och dricker till kl 3. de är inte så att de gör morgondagen mycket lättare. lördagen var de ju då alla hjärtans dag vilket jag kom på idag morgonen... tala om att jag har varit borta i veckan, men de blir väl så när jag bott på jobbet i veckan och att man inte har någon speciell som man ska tillbringa dagen med: P 
tändningen då... först ett av dom nya ansiktena ifredags...mykt intressant: P ansökningen till afganistan behandlas nu och de innebär att om 3veckor att jag får veta vad som gäller. simprovet i veckan är fixat vilket innebär att de till veckan är kvar BEEP-test och MULTI-teste. sen ska de väl förhoppningsvis inte vara några som helst problem...

Kommentarer
Postat av: Mia

ÄR DET TILL AFGANISTAN DU SKA????????????????



Näää, det kan jag ju nästan inte tillåta. Du kan ju tänka dig hur "katastroftänkarmaria" kommer oroa sig!



Hoppas du haft en jätteskön helg. Det har vi!



KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback