onoga, kan de bli mer norrlänskt?

trodde faktiskt de ordet fanns i norrlänskan men när inte ens min mamma har hört de är de nog någonting jag kommit på sig. dock beskriver de tydligen mig då: P hehe...
tillbaka i Boden nu efter en helg i Piteå för att hälsa på familjen för att man blivit ett år äldre, vet dock inte om de är nått att fira nu för tiden. ingenting spec. man får göra mer... ingen pub, inget systemet, inget körkort... ingenting man behövt längta till helt enkelt.
fått en damsugare, alltid kul: P en ny fläktrem i bilden dock så gick värmefläkten sönder påväg hem till boden så de var kallt i bilden men man kan ju inte få allt. S har fått testa köra bilden nu också och de gick bra så kvällen har haft sitt underhåll. M, ville bara säga att de känns bra nu. riktigt bra(!) längtade nästan till och me: P men livet svänger fort nu

Kommentarer
Postat av: Mia

Darling! Va skönt, blir glad då jag hör det! Kanske var teet som lugnade ner systemet ;) Passa på att njut nu.



Massor med kramar

Postat av: Mia

Oj, det där var ju inte min adress :P

2009-02-02 @ 10:21:24
URL: http://mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback