bortgjort

de blir så här när man är långledig, allt går åt pipsvängen. hade jag kunnat fatta mer fel beslut i helgen hade nog jorden gått under : P skämt å sido men verkligen allt har gått fel. om än de inte är jordens undergång så är de irriterade att de aldrig blir som man tänkt.
tjejfesten slog mig verklige på fingrarna, killar i kortare klänningar än jag någonsin skulle ta på mig, högre klackar och mer smink...haha! tala om att jag inte kunde känna mig mer missanpassad. karman slåg tillbaka på mogronen eftersom att den inträffade 15.40 lördag pga att jag var hemma 7.30 någon gång. trodde juldagen gjort sitt på ett tag men de tillhörde ju ett annat år så nu fick jag 2009 baksmälla, men som vanligt kan de alltid blir värre tydligen. tror att min tro på nykterism är bättre för då kan jag iaf stå för dom dålig besluten som jag gör.
alkoholen vänder och vrider på oss människor tills vi varken blir av eller till, de är bara dax att inse de nu. sluta med allt som du inte själv vill göra eller stå för att du gör. har du en gång vä ländrat på dig ändra inte tillbaka då, de gör bara dig själv förvirrad. nu är de tillbaka till nått jag vet jag behärskar, jobbet! lev å må, de ska jag göra tills helgen kommer iaf


p.s. vad innebär de att ringa till någon mitt i natten och be om en sängplats? eller inte göra de...


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej babe!



Haha. lite orolig blir jag och nyfiken dessutom när jag läste ditt förra inlägg. Jag har velat ringa hela helgen men svärföräldrarna har varit här så det har varit svårt. Ivan åker imorgon så då kan jag slå en signal!



Chokladen var sagolik!

Kramar från ett blött Märsta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback