från ena dagen till den andra...

då var man ett år äldre i siffror iaf... känns dock inte som de eftersom att min mamma fick påminna mig om att jag fyllde år, så blir de när man blir gammal, haha! vill bara tacka alla som minns att igår för 22år sen föddes jag, hoppas jag gjort nått bra på jordens yta som överleft ända fram tills nu. sitter med min andra kopp te idag som jag fått av M, bättre än att sippa på kaffet...
fått min säng idag, eller bytt  min 120cm till en 160cm, sweet! kommer att sova som en gud inatt. vilket är alldeles snart för jag är helt slutkörd efter min lediga dag. de är f*n jobbigare att vara ledig än att jobba plus att pappa varit förbi och vi käkade ute så mätt på de som jag blir trött fort. ha en trevlig kväll ni som orkar vara uppe... pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback