lika leker bäst...eller?

lika leker bäst eller olikheterna som kompenserar ens brister...hmmm, vet inte om jag tror på de. de måste finnas nått mer, någonting som du bara känner att du vill ha hela tiden, någonting du inte kan få för mykt av, någonting du aldrig blir less...små saker, ord, händelser, likheter, olikheter, tillfällen och beröring. ett slag under bältet kan vara lika mykt värd som ödet som sammanslår er på ica.
idag har nog nästan min dåliga vecka gått över. chefen har fortfarande konstiga rutiner men idag har jag disskutera hela situationen men min coach (som de tydligen heter nu för tiden) och de ska bli ändring. jag tror jag förlitar mig lite mer på någon som utbildat bästa KB ett antal år i rad än någon som sticker nästan näsa i smeten utan kunskap bara för att röra till det för mig och få bestämma. fått utagera mig på dom kassa soldaterna även idag, sätter högra krav på dom så dom inte tror att dom ska komma här och ta upp statens pengar och min tid.
dagens slut blev ett pass i skidspåret där jag i slutet förmodligen åkte ikapp någon som åkte om mig, haha! de kommer sakta men säkert tekniken dock får vi se om de blir nå 5mils lopp...åker bara 7,5 än så länge.
fick även brev från rekryterings centrum idag vilket innebär att jag får vara med och göra testerna i mars, bara en massa papper som vanligt att fylla i...
längtar till imorn, hoppas de blir ett lyft som idag:) 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hur går det egentligen? Såg kommentaren i min blog etc. Kom och hälsa på? Ta en vecka ledigt. Grattis på födelsedagen :D Kramar

2009-01-29 @ 01:57:59
Postat av: Mia

Grattis på födelsedagen!!!!!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback