med livet som insats

på livkompaniet, på insatspluton... nu var jag väl fyndig. i måndags kom dom nyinryckta och sen dess har jag jobbat dygnet runt med att försöka få någon sort ordning på dom, vilket kommer att ta sin tid... emellanåt försöker jag hinna på fotbollsträning men de går inte så bra för min del pga jobbet, och när jag väl är där sen de ut dom att jag skitigt på mig dagen efter för att jag inte är van träningen. imorn ska jag genomföra ett BEEP test för att se hur jag ligger till inför testerna för skolan, håll tummarna för mig.
jag stiger sakta men säkert i behörighet för mitt yrke, får från och med förra veckan utbilda AK 5C. kul som sate. nu ska jag bara bli bättre på att skjuta så löser de säkert sig: ) nu blir de en prommis för att mjuka upp musklerna för testet imorn. önska mig lycka till och så hoppas vi på de bästa

Kommentarer
Postat av: Mia

Lycka till darling!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback