när du får oväntat besök

nästan första lediga dagen på 12 dagar, vilket innebär att jag var tyvungen att fara till jobbet fast jag inte jobbade. så är de när allting inte funkar som de ska... men de går ingen nöd på mig, jag har ju som sagt inget liv enligt Lt Larsson: P fick oväntat besök idag av John, blev lite kaffe (dock inte gevalia, vilket nog var tur för annars blir de väl som i reklamen, haha!!) snackade ett tag. trevligt att träffa han, de var ett tag sen... därefter blev de timlångt samtal med catrine. dagen har helt enkelt gått åt till att vara social.. dock hunnit med att vara lite kreativ idag men pga av mitt dåliga minne så blev de stopp nu. får helt enkelt ta tag i de imorn... nu blir de handboll för hela slanten ikväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback