bataljonsordern

värsta veckan i mitt liv... de känns som att jag har gått tillbaka i tiden och gått på gymnasiet i veckan. vi har haft BU (befäls utbildning) i interoperabilitet, dvs att vi lärt oss skriva olika ordrar till kompanier och bataljoner på NATO standard och dvs på engelska. hela dagarna har vi suttit i en lektionssal och lyssnat på en Kapten som pratar engelska...dålig engelska!!! redovisat osv. jag fattar inte nu hut jag någonsin kommer att fixa att gå tilbaka till skolan. i veckan har jag även kollat upp lite om skolan och fortsatt med jobb nere på bat. staben, dvs dom som bestämmer på bataljonen och fått mycket bra respons. det finns många som ringt och gett mig bra feedback för mitt arbete på bataljonen till skolan och högsta chefen, jag har även tänkt ändra min ansökan för att de finns folk som vill ha mig på kompaniet när jag blir klar i skolan (om jag nu kommer in) men de känns mykt bra när man får bra respons ifrån folk som vet vad de är dom tala om och kan sin sak så samtidigt som de varit såååå tråkigt i veckan har de varit en mykt bra vecka stundtals: ) i helgen är de helgtjänst och jag kommer att vara på utbildning med dom värnpliktiga eftersom jag aldrig haft chansen att få delta i den; närkamp! ska bli rikigt roligt och lärorikt...om jag nu överlever:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback