en vecka av smärta

i veckan har jag deltagit i utbildningen med dom värnpliktiga så jag ska kunna deras huvudtjänst. den har bestått av juridik och närkamp. jag har aldrig tidigare varit så slut i kroppen!!! eller haft så mykt blåmärken som jag har på kroppen just nu men de har varit kul och förhoppninsvis har jag lärt mig någonting också: P  idag är jag ledig och har lång helg men jag kunde verkligen inte sova ut morse för att de är så ljust ute och jag känner bara hur mykt enegi jag har som jag måste göra mig av med.
förutom de har jag nog isett i veckan att jag tycker ganska mykt om en viss person fast jag inte borde. F bjöd på middag med ljus och vin i lördags och jag trodde vi skulle vara ett helt gäng och äta med de var bara vi och de blev lite obekvämt för min del men de gick bra, inga större felsteg. efter de pratade han med M och dom hade tydligen prata om att "vi" skulle komma dit sen... då blev de ännu mer obekvämt. 3 par (iaf 2 officiellt sett) som sitter och tittar på melodifestivalen, aj! jag blir ännu mer obekväm och då var jag glad för att jag skulle upp och jobba dagen efter så vi inte kunde stanna så länge. grejen var bara den att dom sa "ni" eller "vi" hela tiden som att vi var tillsammans och jag är inte riktigt hundra på om jag vill att omvärlden ska ta del av vårat förhållande än för de känns som att jag har lite för många lik i garderoben (dvs för många som jag fortfarande inte vill ska veta om de) samtidigt som jag senare i veckan gjorde ett lite misstag och tänkte att nu är de kört när F får reda på det och kunde inte sluta tänka på de och att jag ville inte mista han... men de löste sig.
M jag tror jag vet hur de var i början nu med dig och J, men jag fattar inte varför de ska vara så... men de är förmodligen inte av samma anledning som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback