Falun

då har jag avslutat resan ner till Falun, vilket H-vete att sitta på bussen i 9 timmar och däefter tåg i 3,5 timme. totalt byte av färdmedel 3ggr, men skönt att äntligen vara här. kul att träffa Cathrine igen, känns som att de var hur länge sen som helst men nu är de som vanligt...dvs leva inpå varandra: P har även hunnit träffa hennes karl och dom verkar trivas tillsammans. däremot på tåget märkte jag att jag hade bokat fel datum på biljetten men de löste sig iaf till de bästa för jag kom ju fram. i helgen ska allt handla om oss och ha de trevligt, bara njuta av livet och dess frestelser: P hehe! nu ska jag vara lite social med kärleksparet här, vi ska spela "jag har aldrig" som jag köpt till cathrine: P kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback