melodifestivalen

nu har vi varit bakis hela dagen idag som vanligt efter att jag druckit öl. nu för tiden blir jag bakis bara jag luktar på öl, sprit eller vin, helt sjukt obra! planerat stockholms resa nu också eftersom att stridsvagnsåterträffen är framflyttad blir den 28-29 mars: ) taggad som satan. ikväll blir de middag tillsammans med C, M och Limpan...hehe. sen kommer vi förflytta oss till en lägenhet med större TV för att se melodifestivalen och för er som känner mig vet att de är nog inte min favoritsysselsättning men de gäller att ge och ta: ) blir nog en eller två öl ikväll bara för att socialdricka men lugnt.
jag och C har blivit stämplade nu för resten av vårat liv, vi sitter i samma rum och prata med varandra och samma personer på var sin dator. vi är inte så bra på att umgås helt enkelt utanför datorn....haha! men så är de. nu ska vi börja förbereda middag och sen iväg för att handla de sista: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback