Umeå Open

i helgen var jag ner til syrran och hälsade på i hennes lilla rum men som tur var vi inte så mykt där så vi överlevde helgen. på Fredagen gick vi på Umeå Open och lyssnade på banden som spelade vilket var grymt kul, dock så gick syrran,A och K för att dom kände sig så gamla men jag hade kul iaf. umgick med J och hans kompisra istället vilket nog var bra för dom var lite roligare. sen så ledde de enda till de andra och kvällen var grymt lyckad. Lördagen satt vi ute på isen och grillade korv i "de fina vädret". de var de iaf när vi bestämde oss för att fara men under tiden som vi klädde på oss och handlade hann de blir molningt och de började snöa men vi hade bestämt oss och de var trevligt iaf. sen på kvällen blev de pizza med F och hans flickvän eftersom de var hans sista dag i umeå och därefter umeå open igen. den kvällen kommer jag att leva på länge. jag lovar att The Hives har förlängt mitt liv med ett antal år för dom var så grymt bra. efter spelningen var jag helt slut men de var de värt. nu är de bara ladda för en till fullsmackad vecka dock så är jag ledig hela vecka 15 och 16 så jag klagar inte: P

Kommentarer
Postat av: Emma

Gryyymt med kåbban i påsk!! Mycket kul, och jag kan lova att vi ses i backen eller innan :) Kram på dig, förstår att det var kul att umgås med syster din, vet precis hur de är när man bor långt ifrån varandra.

Postat av: Mia

Hej darling!



Jo det känns verkligen som om det var länge sedan. Här är det bara bra, är ganska lugnt nu efter tentaperioden och snart är det påsklov! :D Jasså? va har då hänt? Jag får ta och slå dig en pling någon kväll så vi får prata. Hoppas du mår bra i alla fall.



Kram på dig!

2009-04-01 @ 20:25:32
URL: http://mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback