väntan på ingenting

då går inte att vänta om du inte har nått att vänta på, eller? man måste nog se till att någonting händer så man har nått att vänta på. jag kommer snart att spricka om jag inte får svar ifrån skolan eller FS17. jag vill veta! 
nu vill jag vänta på en viss F men eftersom att han har kvällstjänst måste jag hitta på nått mer ikväll för att tiden ska gå fortare. känns dock som att de är inte riktigt som de ska vara.. de är nytt och spännande men som ändå inte. igår efter att jag inte träffat han på flera dagar trodde jag de skulle känns mer. idag när vi sågs trodde jag också de men de är som att de är bara jag i ett nötskal. fått de jag ville och nu är de bra men de. ska dock inte säga nått säkert men jag är rädd för de. vi får väl "vänta(!)" och se... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback