ytterstholmen

då var man hemma i Piteå ikväll... dock var de inte de lättaste att ta sig hit. snöyra, plogbilar, lastbilar och slutsatsen av de blev 60km i snitt mellan Boden och Piteå, trodde aldrig jag skulle ta mig hit. Sportlov som sagt i veckan och imorn bär de av till Umeå med mamma och hälsa på syrran. sen ska jag förbi hos Emma och träffa henne en snabbis, de ska blir kul: ) känner dock att den resan kanske skulle ha räckt för mig de här lovet eftersom att jag har ngn som jag vill hinna spendera lite tid med hemma i Boden men på torsdagsmorgon bär de av till Falun: ) de gäller att få schemat att gå ihop. nu ska jag vara lite social med min mamma medas jag ändå är hemma och så ska vi baka lite så vi har nått med oss ner till M. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ta en titt in på min blogg, jag har utmanat dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback