dör av irritationsmoment

datorn har nu varit död ett längre tag och idag fick jag den nya hårddisken men de känns inte som min dator. de finns ingenting på den och jag hittar ingenstans på internet för att jag är van att jag har alla adresser. halva mitt liv är som bortblåst och de finns ingenting som kan ge mig de tillbaka.
therese kommer förmodligen inte upp och bor hos mig till hösten pga att dom kräver sjukintyg på bfa tjänsten, vilket är mykt märkligt eftersom dom inte ens gjort en på mig som söker till skolan.
F och jag... vet inte ens vad jag ska säga där. jag minns inte att de var så krävande, jag hinner inte med allt, de finns inte på denna karta. jag måste få göra vissa saker och nu blir de bara nå halvdant för att jag behövs ngn annanstans och just nu är jag nog inte villig att offra den tiden.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej vännen! Vi kommer till pite studenthelgen, är du där då? Kanske ta en fika på stan? Vore kul att träffas och prata lite.



Vi hörs säkert innan dess, nu ska jag sova för att orka denna hektiska men roliga vecka.



Har jag sagt att jag fått sommarjobb förresten?



KRAM!

Postat av: Annelie

Det finns en tangent som heter Enter, prova använd den ;) hehe

2009-06-11 @ 19:47:01
Postat av: Maria

Hallå????



När kommer bilderna på balklänningen och håååååret? (och den okända F)

:)



Kram

2009-06-20 @ 19:37:43
URL: http://mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback