soldäcket

eftersom jag bor i en vindsvåning har jag ingen balkong eller liknade utan jag har mitt eget soldäck..:P fönstret som sitter i den sneddade väggen har ett utrymme utanför på 2*2 m vilket är helt perfekt. de blir andra dagen nu som jag spenderar här...tillochme ränder har jag fått:) sänggavelnoch tv hyllan är målad och på plats nu och de blev riktigt bra om än jag måste träna på att spackla och måla men man lär så länge man lever.
på valborg träffade jag en del tjejerfrånfotbollen ute och de fösta jag får höra när dom ser mig tillsammans med F är... - men är inte du 'bi'... hmmm. ni som nu känner mig, är de verkligen så? ser jag ut att vara de eftersom de är ju inte första gången som jag fått höra de... - haha! nu har jag en "dagens fråga" hur kul som helst

Kommentarer
Postat av: stina

haha jag dör gabri...hahahah

2009-05-04 @ 23:45:52
Postat av: Maria

Hördu babe, till hösten blir det bara du som saknas i stockholm!!!! Hur blir det med utlandsjobb och utbildningen för din del?



Ser bi ut kan jag väl inte säga hahahhaha dock så jobbar du inom en rätt så manlig branch så kanske därför? :) Hur går det då med F? Med tanke på längden mellan uppdateringarna så har du bättre saker (F?) för dig?



Stor Kram vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback