Distansförhållande

Det började som en bra sak och sen fick man smak för nått annat och vilken upplevelse samtidigt som det blev ett litet fängelse men det är nått vi alla måste uppleva för att förstå hur det inte ska vara. Distansen krossade det och en resa på andra sidan jorden löste nästan problemet.
Då kom nästa problem, ensamheten och behovet av nått vilket resulterade i kaos. Det blev så fel det kunde bli för när det då kom nått bättre var det som om ingenting någonsin funnits..
Då kom det som inte fick hända, det som var så typiskt, så förutsagt, så perfekt, så svårt..
Det bara växte till sig, det var ett j*vla hej och hå och är fortfarande någonting som inte borde vara men nu är det nått iaf. Har insett att jag är tillbaka till ruta ett igen, jag är tillbaka till distansen. Jag fixar det nu! Det är så självklart att jag har inte insett det förrän nu. Trodde aldrig att jag skulle klara av ett distansförhållande efter det jag uppleft hittills men det kanske är just därför vad som väntas komma: P
Jag är ju redan där, det kommer inga mer nyheter nu det är bara så 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback