two wrong dont make it right!

Mc kort kommer med raketfart nu.. risk 1, och Mc hämtas på lördag!
Fick ner den 4tusen å fick kommentaren " det bor en liten smålänning i dig iaf".. wtf!!
Redan skrivit vad det är för modell och årsgång så idag får jag väl berätta färgen då: P svart och gul!!

Yamaha FZS 600 Fazer

Helgrym!

Trippen leder till Kiruna så det blir nog lite fiske också: )

För övrigt var det fotbollsskorpremiär idag, tror mina fötter och knän förlorande den matchen, imorn förmodlin ljumskarna också.. jag var sämst men det var det värt!

Går mogondagen som planerat och vädret håller i sig blir det nog både vollyboll och fotboll imorn, hur bra som helst me långthelg: ) om bara löpsteget ville komma igång och den här j*vla pollen kunde försvinna i samband med tårarna: P

ska hålla mig i skinnet nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback