för mykt tid me telefonen

min surftid tog slut den 12e den här månaden, jag fattar ingenting men så är de! skulle tro att de är min gamla telefon som läcker ngnstans;P tur man beställt en ny.. som kommer om en månad kanske.
är i sthlm på upptåg nu.. träffat mina bästa och ätit musslor för första gången


rödvin är de för hela slanten nu också, de blev ju såådär underbart gott på en kväll!
förutom att jag blivit Agda 92 på fritiden tar jag piller för att bli frisk men av dom blev jag bara äldre!! illamående, ont i leder (framförallt ryggen!!) och tror jag blir skallig också.. inte bara gråhårig. tur de är sista dagen ida så jag kan hitta på nått annat än att ligga i sängen, de är inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback